Maldiverna

The Life of a Lopez / Maldiverna, dyka, huraa, paradiset, resa, semester / Permalink / 0
Halloj! Det var ett tag sedan! 
Har inte riktigt känt att jag har haft så mkt att skriva om när det kommer till mitt vardagsliv så kände att de va nog bättre att bara inte skriva något alls :)

Men nu jävlar är jag ute på äventyr! I fredags så tog jag och några vänner ett plan mot Maldiverna! Jävlar vad vi var taggade! 

Vi hade tyvärr två mellanlandningar att göra innan vi kom fram till våran slutdestination, första var vid New Delhi och sedan var det Bangalore. När vi väl kom fram till New Delhi så vart vi stoppade för att vi inte hade visum.

Visum? Tänkte vi. -Nä vi ska ju bara mellanlanda och flyga vidare, vi går ju aldrig ut från flygplatsen, vad är detta för hittepå...

Vi blir runt skyfflade av personalen som jobbar där, vi får knappt någon info om vad det är som händer, tillslut kommer vi fram till en disk där en tjej som jobbar för de flygbolaget som vi flyger med.

Hon kollar på våra biljetter och pass och det första hon frågar är Visum? Vi kunde inte tro de. Vad är det dom inte förstår? Vi ska bara mellanlanda här inget mer. Hon får samma svar som vi hela tiden har gett till alla andra och så säger hon, ni kan inte flyga med erat nästa flyg, ni får boka om. Jag avbokar er från flyget. Vi kunde inte tro att detta höll på att hända. En lång resa blev helt plötsligt mkt längre... vi skulle bara ha haft en mellanlandning på 3 timmar vilket slutade upp med att bli en 22 timmars mellanlandning...

Som sagt efter mkt om och men så är vi framme! Vart ett dygn mindre men vi kom iallafall fram!

Vi har haft riktigt bra dygn här, badat, dykt och ätit en del :D

Jag sitter just nu och äter lite godis till frukost, ska iväg och dyka ensam snart, de andra var inte så sugna så jag hoppas jag ser något riktigt bra så att jag kan reta dem när jag kommer tillbaka haha

Bildbomb

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Till top