Kallithea beach + Rhodos

The Life of a Lopez / Permalink / 0

Idag så har jag i stort sätt hängt på stranden och kört lite fridykning och snorklat och under kvällen så åkte jag in till stan för att tjocka mig delux!

Nu i två dagar så har jag bara tagit det lugnt vid hotellet, men kunde verkligen inte låta bli så bokade två nya dyk imorgon haha!

Så nu blir det sängen och upp tidigt för sista dyk innan man åker hem till Sverige igen! Men innan de bildbomb på idag. Tig lite bilder med vattenkameran med men den ligger i vatten nu för att få bort allt salt så imorgon får ni se dom bilderna :D

Det va någon food festival inne i stan! Jag vart ju helt crazy! De va så gott och billigt!! Köpte kyckling- bacon souvlaki i pita och efterrätt va någon massa som va friterad med vit- & mjölk chocklad på! De va så goootttttt men orkade inte allt haha magen sa ifrån! Hoppas det är festival imorgon med! För då blir det att tjocka sig en sista gång innan man åker hem till Sverige igen!

Till top