Löpning när den är som värst

The Life of a Lopez, Träning / Permalink / 0



Rundan som jag sprang igår va förfärlig! 

Tanken va att jag skulle springa 8 km men det vart 3,5 istället....

Första km kändes sjukt bra det kändes bra med dom nya skorna, kände inget i knäna så all va bra, samma sak va vid 2 km... Det ända som började hände då va att jag började få skavsår under foten... Skönt? Nä inte riktigt haha

Men jag kände bara, vafan jag har inte varit ute på en vecka så nu biter vi ihop... 

Gick väl sådär va... Tillslut vid 3,5 km så gav jag upp, det gjorde så ont så de va bara att stanna klockan och försöka gå hem haha de gjorde också ont haha

Nu har jag fina bubblor vid fotvalvet... Haha va det smart att ta dom nya skorna? Nja inte riktigt, men mina knän älskade dom nya! Kände inte av alls i knäna iallafall!

Så imorgon är det vilodag så jag tänkte använda skorna till jobbet för att vänja in mina fötter...

Men det vart en mysig promenad hem iallafall, ankorna va pigga och sprang runt




Till top