Dykning dag 1

The Life of a Lopez / Permalink / 0

Började dagen med en monster frukost! Nom nom nom nom melonen va så färska åååhhhh kunde dö för dom!!
Så glupsk som jag är så va jag först till frukosten haha skönt!

Jag bestämde mig igår för att fullfölja en av mina drömmar! Och det är att ta dykarcertifikatet , igår så bokade jag in mig på PADI Open Water Diver kursen. Det är en intensiv kurs på 3 dagar och idag va min första dag! Det va blandat med både teori och dykningar! Så häftigt! Älskar de! Längtar tills jag är klar och kan dyka över hela världen !!!

Satt på en resturang, åt och pluggade. Va tvungen att ta mina dolmar! Va dock inte så hungrig så det vart en grekisk sallad nom nom
Haha så roligt, så fort jag satte mig på resturangen så tog kyparn fram en powerbank till mig haha min första tanke va, sitter jag så mycket med telefonen? Haha

Nu är jag tillbaka på hotellet och ska fortsätta plugga men man kan ju inte plugga utan rätt pluggmaterial! :D

Till top