Pole SM

PoleDance, The Life of a Lopez / Stockholm, Sverige, competition, pole, poledance, polesm, träning, tävling / Permalink / 0
Halloj!

Guuuud vad tiden har gått fort! 

Jag bestämde mig i höstas att jag skulle tävla i pole Dance för första gången. Väldigt spontan tanke och så anmälde jag mig. 

Den senaste tiden har jag känt alla möjliga känslor.. har haft så många motgångar med skador osv under denna period, så jag har tappat all lust att göra detta! Men jag har så fina människor i min närhet som kommer och stöttar mig nu på lördag så jag ska upp på scenen och göra mitt bästa trots om det innebär att jag hamnar sist! 

Tänkte köra en sista genrep idag, men det vart inte så, behövde lyssna på min kropp (för en gång skull...) så vilar idag samt imorgon och på lördag så smäller det!

Just nu sitter jag i soffan och kollar lite på TV och skriver en lista på vad jag måste packa ner till SM. Borde verkligen gå och lägga mig. Verkligen.

(null)

(null)


Till top