Underbar vecka

The Life of a Lopez / Permalink / 0





















Nu vart det lite bildbomb från veckan!

Har varit lite mycket med plugget så har inte orkat blogga! Men nu blir det en Update!

I onsdags så gjorde jag förarprovet på transportstyrelsen och fick godkänt! Ni som känner mig kan förstå hur jag va innan provet, va så nervös och det kändes som om jag skulle dö haha

Nu är det iallafall klart! Godkänd vart man! Snart är man klar med plugget. Beräknas att va klar till mitten av april! 

Sen så har man firat de och myst med lite olika människor

Testa även yoga på nya gymet här hos mig! Det va riktigt skönt! 

Ska nog köra yoga idag med.

Och i fredags så åkte vi iväg på kryssning! Vilken galen kväll! Haha

Vi gick inte och la oss förrens kl 7 på morgonen! Haha

Första gången någonsin så fortsatte jag på dag 2 med haha man vakna efter kanske 3 timmars sömn sen va det bara att fortsätta att festa haha

Nä idag blir det att ta det lite lugnare. Ska nog åka till Barkarby outlet :)
Till top