Dykning dag 2

The Life of a Lopez / Permalink / 0

Ja då gick ju jag in på dag två av mina tre dyknings dagar!

Man får välja själv hur man vill lägga upp dykningen, om man vill ta alla tre dagar direkr efter varandra eller om man vill ha en dag "off". Själv valde jag att ta alla dagar direkt... Haha lika bra haha så kan man slappa och ta det lugnt de andra dagarna.

Idag va en riktigt intressant dag!
Innan lunch så gjorde vi ett dyk där vi skulle öva några färdigheter under vattnet... Min luft va ju såklart tvungen att ta slut innan vi ens hann göra den övningen... Men man fick ju improvisera lite... Vi hade redan övat på hur man byter regulatorn under vattnet och signalerna så de va inte så svårt att gissa hur jag skulle göra haha men sen efter lunchen så skulle vi göra de övningsmomentet... Men jag behövde inte haha min instruktör tyckte att jag bettede mig som ett PRO haha niiice!

Nä men imorgon är det sista dagen då! Spännande!

Imorgon så gör jag slutprov samt gör tre dyk och visar färdigheterna. Kan säga såhär, visst jag hatar att plugga men älskar det här!!! Så häftig känsla åååhhh älskar det!! Tyvärr så kan jag inte ta bilder under vattnet :/ har med mig min vattenkameran men den räcker bara till 10 meters djup.... Och vi brukar vara på mellan 10-12 m och imorgonska vi ännu djupare... Haha men jag har funderat ett tag på att köpa go PRO kamera och nu ska jag göra det efter de här!! Så värt de!

Nä nu blir det att plugga lite mer sen sooova! Är så trött!

Till top