Fredag

Outfit, The Life of a Lopez / Permalink / 0








Tröja: Bikbok | Jeans: forever21 | Skor: Micheal Kors | Halsduk: Guess | Väska: Burberry

Jag och Assal va ute i fredags och dansade hela natten lång!

De va så kul! Hade sett fram emot att dansa hela veckan och man va ju riktig taggad på att dansa! Vi drog till Clubcaribe i Fridhemsplan, en latinoklubb med salsa med allt!

Träffade även en väldigt gammal vän till mig! De va länge sen man hade så kul. Hade så ont i mina ben och höfter dagen efter haha märks att jag inte brukar dansa som förr! Men de ska det bli ändring på! Plus att jag dansade i klackarna hela natten haha fyfan vad de gjorde ont!

Till er som säger att man måste va full för att dansa, det stämmer inte! :) jag och Assal va nyktra hela fredagen/natten och vi hade ändå super kul! Alla andra är för fulla för att se hur du dansar ;)


Till top