Frustrerad...

The Life of a Lopez / Permalink / 1
Har ni någonsin haft känslan av att vara spännd och förväntansfull sitta och vänta på ett samtal och sen när de samtalet väl kommer så hoppar man till av glädje och svarar fort som fan... och när det har gått knappt 1 min av samtaler så märker du att personen har inge intresse av att prata med dig och samtalet blir till att man bara frågar saker då man försöker få en konversation och sen efter knappt någon min efter, jag kan ringa dig sen... det blir tyst i mobilen och sen efter några sekunder så säger personen eller ville du prata????
 
 
Asså WTF?! Har haft en uuuuuber tråkig lördag kväll på jobbet... aja ska fortsätta att kolla på biljetter till SM i oktober i västerås :)
 
 
 
#1 - - Angelica:

Tja!!
Snälla update more!!!!
Kollar varje dag om du skrivit något nytt, men icke :(
Har följt din blogg länge och du verkar vara en sån härlig och mänsklig människa! Inte som andra bloggare som är så opersonliga.
Du verkar vilja ha denna blogg som en liten dagbok och skriva ner dina känslor men att du inte vågar eller riktigt kan fläka ut dig.. Alla ska inte veta dina problem i guess. Förut var du mer personlig.
Saknar det! Du kan få så himla mkt råd från oss läsare och du är inte ensam.
Snälla uppdatera allt som händer i din vardag, saknar dina gamla inlägg!
Mvh / en läsare som längtar efter dig! KRAM

Svar: Vad go du är Angelica! Jag ska försöka komma tillbaka igen! Har varit tunga perioder i mitt liv med mitt ex och så! Sorry för de sena svaret, detta är första gången på länge som jag logga in!
daniellalopez.blogg.se

Till top